lördag 5 mars 2011

Fredagen :)

Blev inget gym idag. Jag gick upp typ vid tre och gick en sväng på tosterön med D. Asskönt när det inte är så jävla kallt. Däremot är hela den gångvägen längs vattnet där ett jävla blåshål och tosteröbron ska vi inte prata om! Deamon verkar alltid tro att vi ska blåsa av bron för han typ springer över och tycker det är jätteotäckt :P
Vi gick förbi Djurmagazinet på väg hem och köpte ny klotång. Kan ju numera klippa klorna på min egen hund och slipper be P om hjälp. (som förövrigt är helt störd på att klippa klor på de mest omöjliga hundar O_o)
Planen var att gå hem med Deamon och sen gå direkt tillbaks till gymet eftersom jag redan hade träningskläder under. Men så hade de problem i hela Strängnäs med kortterminalerna och jag hade ju givetvis inga kontanter... Så jag gick hem och lämnade D, hämtade pengar och tänkte gymma direkt på väg hem igen. MEN så hittade jag inte mitt jävla hänglås och jag ville inte låta bli att låsa in jacka och sånt. Litar inte ett dugg på att ingen tjuvar mina grejer. Så då struntade jag i det.

När Joel kom hem städade vi hela lägenheten istället och handlade mat som vi sen åt till OC. Grillade potatishalvor med kött, kantarellsås och sallad = GOTT!
Sen kröp vi ner i badkaret och somnade där båda två (vilket vi båda har en benägenhet att göra).

Nu sitter jag på jobbet och vräker i mig ost. Babybel och såna där små kub-ostar från samma märke. Så. Jävla. Gott!

De sålde ju förhelvete färskfoder på Djurmagazinet i Strängnäs så jag köpte och provade och gissa vem som ÄLSKADE färkis :-P Så nu är planen ett mål färskis och ett mål torrfoder om dagen. Blir fint det^^

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar