fredag 4 mars 2011

ZzzZzzzzZZZzz....
Redan vaken. Fast jag ska jobba i natt. Har ju iofs sovit hela natten så det är inte så farligt. Ska slöa hela dagen :-) Största beslutet som ska fattas just nu är om jag ska förflytta mig ut i soffan och kolla OC på tv:n eller om jag ska hämta Joels dator och kolla på den i sängen... (min är en minipc och har inget cd"uttag"...)
Tror att Joels dator i kombination med sängen vinner eftersom Deamonsson redan ligger här bredvid och snarkar. Vetefan vad de har gjort i morse eftersom han är så trött :-P

Usch, ramlade igår förresten. Skjutsade Joel till jobbet på eftermiddagen och sen våldgästade jag Petra & Sandra i Brunnsäng tills pappa kom tillbaks efter nåt kundbesök. Well, åkte i alla fall till min fars arbetsplats och skulle skriva ut lite bilder jag har tagit. Tror ni inte att jag halkade precis utanför dörren på en jävla isfläck?! Sträckte vänster sida av ländryggen och landade på höger höft. Asskönt. Hade dessutom kameran över höger axel så den är ju just snygg. Verkar ha klarat sig dock, det såg värre ut än det var hoppas jag.
Bilderna blev i alla fall fina, de ska vi rama in och ha på väggen^^.
Deamon fick dessutom följa med in och charmade alla såklart, inklusive nån högre kinnarps-chef ;-) Synd att inte Ida var där så jag kunde ha gått en prommis med båda två, men hon var på sportlov :-D
Sen åkte vi till Hölö och åt mat med mamma för pappa var på hockey. Zorro och Deamon är för övrigt ett ickeproblem numera vilket är SKÖNT!

Haha måste bara visa bilderna på D när han satt och dreglade efter grannarnas hund hos mina päron :D
Han älskar deras kökssoffa och kan sitta där timtals och kolla ut ^^

Lägg märke till dregelsträngen mellan honom och soffan :D

...

I Brunnsäng har man förövrigt motorcyklar i vardagsrummet. Ganska snyggt faktiskt!

schysst inredningsdetalj ;)

Nån dag ska vi åka till Eskilstuna också och köpa färskfoder till grisen som sover bredvid mig. Se om han gillar det. Då kan han få det hälften av måltiderna och torrfoder hälften. Vi har ju inte så stor frys så vi kan ju inte köpa så mycket på en gång...

Nähe, nu blir det OC och frukost. Förhoppningsvis vill Joelpoel gymma med mig när han kommer hem sen :)


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar