söndag 12 september 2010

Nedräkning

Bara mindre än tolv timmar kvar nu tills Joel kommer hem :) Ska hämta honom i eftermiddag vid fyra. Känns bra att han snart är hemma. Just nu sitter jag på jobbet och kollar Wallander/har tråkigt och slösurfar. Tänkte roa mig med att svara på och publicera en av de oändliga mängder listor som finns :D

10 FAVORITER
Färg: Svart, vitt och rött. Just idag i alla fall :)
Band: Kent
Film: Fick jag välja just nu vad jag ville se om så blir det Cube.
Bok: Vindens Skugga
Sport: att spela: innebandy, att titta på: hockey
Årstid: sommaren
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Morgonen när man har jobbat natt och vet att man snart får sova tills man själv vaknar utan att behöva passa någon tid eller ställa klockan!

8 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Något uttråkad, annars skulle jag aldrig ägna mig åt det här.
Smak: Mint-tuggummi.
Kläder: Jeans, kent-tröja, grön/grå kofta, hello kitty-strumpor.
Bakgrund: Bakgrund vadå? på skärmen? isf: jag, Joel och Deamon
Nagellack: Inget alls, mina naglar skivar sig och går av om jag använder nagellack.
Tid: 05:00
Omgivning: Min "brukares" sovrumsdörröppning med soffa och tv framför mig :).
Irritationsobjekt: Hund som snarkar som en hel karl.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Mjo.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja, i mitt badkar flera gånger i veckan :D.
Varit med på TV: Hoppas jag inte.
Kysst någon du inte känner: Ja.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Erica, Joel & Marcus. Tror jag. Den senare träffar jag så sällan men ändå.
Du tycker om: Joel-poel x10000000, Erica och Deamon (ja han räknas som person sådeså!)
Du inte gillar: Maud Olofsson, hon miljöpartistf****n & L*****t

2 VAL
Kaffe eller te: Hemma blir det te och på jobbet blir det kaffe. och kaka :D.
Vår eller höst: Båda, våren för energin den tillför och hösten för att hösten är roligast att handla kläder till :).

1 ÖNSKAN:
En alldeles, alldeles underbar Barcelonaresa med Joel med start på onsdag <3.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar