fredag 10 september 2010

Sträckning och bilder :)

Såhär fräscha var vi i förmiddags när vi kom in efter den lilla joggingturen i skogen :)


Bestämde mig för redan igår att vi skulle åka iväg till elljusspåret och gå idag, jag och Deamon. Typ halvvägs runt spåret bestämde jag mig för att försöka jogga lite. Det gick så bra så jag joggade resten av vägen med lite hjälp av Deamon som drog mig upp i backarna :D
Dock märkte jag nyss att jag lyckats sträcka ryggen :( Knät däremot känns helt okej än så länge även om jag antagligen inte kommer vilja leva imorgon pga. det ._.
Inatt väntar jobb och jag har precis ätit och pratat med Erica i telefon <3
Berättade för henne om den rabiata skitläskiga katten vi mötte inatt på vår promenad.

Vi gick ut från porten och rakt fram bredvid en bil satt det en liten vit katt. Deamon brydde sig inte så mycket (han tycker mest att det är roligt när de springer) men katten sköt rygg och reste ragg och började sen förfölja oss på stigen ner mot samtingstorget. Tanken var att D bara skulle få gå ut och kissa innan vi skulle sova så jag hade inte ens låst dörren hemma. Flera gånger vände jag mig om på stigen och försökte skrämma iväg den och D drog mot den, varpå den går EMOT oss och skjuter rygg och ser ut att fundera på ett anfall (!?). När jag hade försökt skrämma den typ sju gånger sprang jag runt ett hörn och skulle se om den följde efter i samma takt vilket den gjorde. I alla fall så lyckades jag runda katten och komma upp på stigen igen (den följde dock fortfarande efter och sköt fortfarande rygg om jag vände mig mot den) och kunde gå in. Men asläskig katt, de brukar ju liksom ge sig när man skrämmer bort dom. Den kanske bara ville leka, vad vet jag, men creepy var det just då.

Börjar förövrigt tröttna på att vara själv nu även om det är skönt ibland. Nu börjar det bli tråkigt så Joel skulle gärna få komma hem nu <3
Nu ska jag gå ut en kortis med Deamonsson och sen sova ett tag så jag är pigg inatt :)

Fulingen försökte tigga fläskfilé av mamma :D

Vi var uppe vid kyrkoruinen och kastade lite pinne också igår på vår promenad med mami :)



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar