fredag 12 november 2010

Brunt...

Sitter ute hos mor och far med hårfärg i håret och nu blir det brunt. Rött är ju värdelöst att hålla fin färg på... Så vi får se hur det blir, annars får det bli svart igen (*förtränger processen det var att få ur det svarta förra gången*). Annars håller jag på och tvättar, ensam hemma än så länge, sjukt tråkigt. Och Deamon gnäller för att han vill leka men han vill inte vara ute för att det är blött och kallt och hans jacka är ju såklart kvar hemma :-(
Aja, vi är bara kvar tills imorgon så han får stå ut. Om nån timme borde i alla fall mamma komma hem så jag får lite sällskap och då ska vi fixa tacos som ska ätas framför Idol om jag får bestämma :D
Imorgon blir det besök hos Joels föräldrar och hos Jerry tror jag. Och då ska jag tvinga ut Deamon när vi är på Mörkö hos Joels päron, och han ska inte få gå in förrän han är riktigt trött ;-)

Har jobbat i natt också och har lyckats sova lite mindre än tre timmar än eftersom jag ska ställa om dygnet. Hade en trevlig natt med Jessica som jag träffade för första gången, drack te och pratade strunt och åt satsumas :D Nu är jag däremot ledig sex dygn sånär som på ett möte på tisdag eftermiddag - skööönt!
Vi kommer dessutom vara två på nätterna numera och det är riktigt nice så det inte blir så ensamt.


Hepp, dags att skölja ur färgen då och hoppas att det blir en hyfsad färg och inte smutsbrunt...



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar