onsdag 10 november 2010

Halkat omkring...

Var precis ute på vad jag hade tänkt skulle bli en låååång promenad nere på stan med Deamon. Vi vände efter typ 400 meter. Det var så jääävla halt ute, höll på att ramla tusen gånger typ. Och när D drar i kopplet och jag då drar honom mot mig så glider han på marken och tror då att vi leker och börjar hoppa runt som en besatt i snön vilket resulterar i att vi höll på att ramla igen. Så vi gick hem igen och kastade tennisboll på tomten istället...

...Som såg ut såhär när vi gick in:


En annan favoritleksak är kaninen:
En gång i tiden var den en pipleksak...

Inatt blir det jobb igen med en ny tjej vi ska lära upp som jag aldrig har träffat så det blir säkert roligt och sen går jag av igen på fredag morgon och är ledig sex nätter. Det ska bli ruggigt skönt. I helgen åker vi till Hölö och hälsar på mami och papi och så ska vi hälsa på hos Joels föräldrar också :-)


Slänger in ett par bilder till också på han med stilen :P
Linslus(ar) <3

Det kan ju inte vara bekvämt...?



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar