tisdag 9 november 2010

Hej mitt vinterland :)

Fiiint ute med snö! Deamon och jag var ute på en skogspromenad idag i snöstormen och Deamonsson var en glad hund. Han älskar verkligen snön. Jag var kanske lite mindre glad; promenad + snö + sneakers = mindre bra nämligen. Men så blir det när man inte har hittat vinterskor än :P

Jag blev väckt i morse av Joel som hade köpt en stor bukett röda rosor till mig <3 Jag = klad hest.
<3

Sen åkte han till jobbet och då gick jag och Deamon som sagt på promenad och sen har vi sovit sen dess båda två. Han går nämligen med på att jag sover och är tråkig om han också får sova i sängen, helst under täcket ;P
När jag vaknade vräkte snön fortfarande ner och verkar fortsätta göra det men det gör inte så mycket, tycker mest det är fint faktiskt. Ska ju däremot först gå in till lokalen och sen ta mig ut till jobbet i en bil som förhoppningsvis har vinterdäck, det kan bli lite intressant ...

Nu har vi ätit middag och ska snart gå ut igen :)



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar