måndag 15 november 2010

Håret blev ju...sådär. Första kvällen såg det för jävligt ut. Typ lila-grön-svart, lite som spilld bensin på asfalt - inte speciellt charmigt med andra ord, men det blev bättre efter ett par tvättar och nu är det svart-brunt typ. Helt okej.

Lördagkvällen och söndagen var vi mest hemma och myste, jag och Joel <3
Idag däremot har Deamonsson och jag vart ute i skogen och promenerat i spöregn som sedan övergick i extremt ymnigt snöfall och vi kom hem dyngsura båda två. Jag hoppade ner i badet för att tina och Deamon blev inbäddad i en filt eftersom han var iskall överallt där inte täcket täcker, stackarn :-/

Jesusbarnet ;)

Såhär såg han ut när jag kom tillbaks efter badet :')

Imorgon blir det möte som förhoppningsvis leder till vidareanställning i ytterligare ett halvår och på torsdag ytterligare ett möte och så går jag på natten på torsdag kväll och går av igen tisdag morgon. Det blir en fin lön i alla fall den här månaden :) Nu kommer Joel snart hem, hoppas han också är lika hungrig som jag så vi kan laga goood middag :D


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar