onsdag 17 november 2010

Mötet igår gick bra och det verkar absolut som att det blir ytterligare ett halvår säkrat jobb! Skönt att veta att man har jobb och att man duger för jobbet osv också^^. Resten av gårdagen spenderades i skogen med Joel och Deamon och sen i soffan och badkaret på kvällen :-)
Nu ska vi ut på en promenad i skogen jag och D och sen kommer Joel hem om inte allt för länge och då ska han hämta ett par camobyxor han har beställt åt mig för att jag har tjatat om att hans är så snygga och sen ska han laga nån god mat så att vi kan fira jobbet lite :P

Sååå... nu har jag tinat upp mig i badkaret och Deamonsson i soffan efter skogspromenaden. Skitbra att kunna gå den här tiden på dan när det är folktomt i p10 spåret så han kan gå lös. Han är jätte-mega-duktig på att komma direkt när man ropar numera sen vi började ge honom godis varenda gång han kommer. Det har gjort att han i princip vänder i luften om man bara säger "kom här" i normal samtalston. Love it!
Ringde både mor och far också lite snabbt under promenaden och sa att jobbet verkar fixat och då fick vi (jag och Joel) helt otippat beröm av pappa för att vi var så engagerade hundägare. Varken mamma eller pappa var speciellt roade av att vi skulle skaffa hund - dels för att de har katt och det skulle bli jobbigt osvosv, och att mamma är lite småskraj - men nu är mamma helt kär i D och pappa tycker också att han är fin hest <3

Snaaaart kommer Joelälsklingen hem med mina byxor!!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar