tisdag 18 januari 2011

Jag kom hem tidigt i morse faktiskt, tack vare Pernilla som släppte av mig på vägen. Var tvungen att pallra mig upp och iväg igen vid elva imorse så jag fick två och en halv timmes sömn innan jag var tvungen att gå upp. Kan säga att det var rätt skönt att komma hem halv tolv igen och få sova så absolut länge jag ville. Vaknade inte förrän halv fem :D
Haha glad var jag imorse också. Det var fullt med sand i sängen från Deamon när jag kom tillbaks och skulle sova. Så jag vrålade på Joel som satt vid datorn att han skulle hämta dammsugaren "för jag kan fan inte sova i det här". Sen kommer han in och börjar dammsuga golvet och får ett "vad fan håller du på med, det är ju för fan sängen som är sandig" slängt i ansiktet varpå han skyndar sig att dammsuga sängen och gå ut och stänga dörren :P Ska nog slå en pling och vara lite snäll mot honom :-)

Igår åkte Ida hem igen :-( Deamon spenderade dagen med att gå runt och gnälla och leta efter henne stackarn...
Fast nu verkar han rätt nöjd med att få all uppmärksamhet själv igen. Jag däremot saknar henne lite. Sista natten klämde hon ner sig mellan mitt och Joels huvuden så jag hade henne typ som huvudkudde hela natten :D Myshund <3

Idag har vi hunnit med promenad, middag och ett varmt bad än så länge och är nu parkerade i soffan. Deamon med sin gosedjursdelfin tätt intill :P Det ser ut som han kan inte bestämma sig om han ska döda den en gång för alla och slita ur all stoppning eller om den är hans kompis :')


Såhär kan det se ut när man planerar att gå och lägga sig :P (måste skaffa mörkläggningsgardiner också så vi slipper filten och handduken...) Och jo, faktiskt, man får plats två människor och två hundar i en 120 säng :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar