onsdag 19 januari 2011

Sitter på jobbet och skriver blogginlägg i word för jag kommer inte in på internet av nån jävla anledning. Kom inte in igårkväll heller men ropade på Steven som kom och fixade men inte kunde förklara vad han gjorde så när jag lät datorn vara så länge att den somnade så blev det likadant igen och jag fattar inte vad det är för fel. Det funkar ju hemma så datorns nätverkskort är det ju inget fel på...och alla andra datorer kommer in... Aja, snart går vi av och får åka hem och sova. Mina ögon vill inte vara med nu, jag har gullat med en katt igen och sen kliat mig i ögonen. Att man aldrig lär sig... Vi har tillbringat natten med att kolla på dåliga gamla teen-filmer. Not another teen movie och Crossroads. Värt :D 

Sen är jag i alla fall ledig onsdag och torsdag natt innan jag jobbar hela helgen. Imorgon blir det nog en lång promenad med Deamon när jag vaknar och så lite dammsugning och städning osv av lägenheten. Det har ju äntligen smält ocht töat ute så det inte är isgata längre. Skitjobbigt var det i helgen att halka runt. Jag börjar faktiskt längta som fan till våren nu. Så sjukt trött på kylan och snön. Det enda som är jobbigt nu är att Deamon blir så jäkla skitig när man är ute och går. Hans handduk som jag tog fram i förrgår är redan kolsvart liksom... Så blir han helt röd under magen av gruset och fukten när det stänker upp.

På torsdag ska jag åka till IKEA på morgonen direkt när de öppnar i Västerås så hinner jag innan Joel behöver bilen till jobbet J Wiiieee, så får vi äntligen en ny säng :D Och en skohylla. Och lite annat småkrafs. Och inte kommer det kosta så mycket heller eftersom vi fick 5000:- på IKEA av Joels föräldrar i julklapp^^) Det kommer bli sååå skönt med en 180cm bred säng istället för 120. Sängram ska vi köpa av Pernilla som vill bli av med deras i smide.  Fint^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar